HTML

Öblös Kálmán

Izgis sztorik Öblös Kálmán életéből.

Friss topikok

  • Öblös Kálmán: Egyetértek! Ez az írás ocsmány! Követelem magamtól, hogy töröljem! Most azonnal! Tudom, hol lakok!... (2010.08.03. 02:40) Tíz

Linkblog

Szexfingkönyv

2011.05.10. 22:02 Öblös Kálmán

-          Akkor tejszínhabozd be magad!

-          Az anyatej világnapja óta be vagyok...

-          Jajj, nem vettem észre… lehet azért, mert én még az apanapnál bekentem magam zsírral.

-          Persze... mert te sosem tudtál nőként nézni rám... mindig csak a könyvelődet láttad bennem...

-          Ááááá, ne hülyéskedj!

-          Akinek vicces bajsza van...

-          Mindig tiszta szívből aláztalak!!

-          De nem nyilvánosan... csak otthon a négy fal között... még a börtönben sem köptél le soha mások előtt...

-          Ne haragudj...! Tudod, akkor még hivatalosan VELE voltam, és nem tehettem nyílvánosan azt amit szerettem volna

-          Tudom... csak utána kellettem neked, amikor ŐT megválasztották pápának...

-          Csak amiatt szerettem, hogy isten volt...

-          De akkorra már bennem elpattant valami, és egy találós kérdésnek képzeltem magam.

-          Amikor liftakna lettem akkor nem tudtam józan fejjel gondolkozni, egyfolytában fel-alá járkált bennem valami.

-          És most mit akarsz tőlem?

-          Akkor követtem el a legtöbb csibészséget.

-          HÚSZ perce hagytál itt... gondaltad, hogy még mindig várok rád?

-          Már húsz perce...?

-          Húsz perce nem hallottam rólad....

-          Még most voltunk ősállatok…

-          Menj vissza oda, ahol eddig voltál Én már túl vagyok ezen...

-          Egy bokor vagyok most a Margitszigeten, egyelőre most nem tudok odamenni hozzád...légy türelmes…! Amúgy is dugnak bennem.

-          Nem érdekel... eltelet húsz perc... új életet kezdtem... együtt élek egy befőttesüveggel! Várjuk az első jénainkat...

-          Nem teheted ezt!

-          Boldog vagyok...

-          Odamegyek!

-          Van két pataki tálunk az udvaron.. nem fognak beengedni...

-          Egy 60 km átmérőjű kalap vagyok, ha kezd besötétedni, akkor már a környéken járok. Kösd meg a tálakat, nem akarom összetörni őket!

-          Olyan elszigetelten élünk, hogy környékünk sincs!

-          Viszek ajándékba…

-          Értsd meg! NEM! Az első jénainkat várjuk! Túl vagyok rajtad!

-          Vetesd el! VETESD EL!!!

-          Ne csináld ezt, kérlek... tudod, hogy mit jelentettél nekem...

-          Még mindig szeretsz!!! Azóta szeretsz, amióta amerika voltam, emlékszel?

-          Te voltál az első mamusz az életemben, akivel lefeküdtem...

-          De a legjobb akkor volt, amikor vaskenyér voltál… MÉG MINDIG ÉRZED!!!!

-          Rég volt... elmúlt...

-          Ne hagyd elmúlni, egy órája volt!

-          Ma már csak akkor dugok nyílászárókkal, ha úgy van... és általában úgy van...

-          Nem, ezt nem hallom! Papapapapapapapapa… nyugodt vagyok! Egy nyugodt keksz…

-          Miért kell felkavarnod?

-          Emlékszel, mikor Kínában köcsögök voltunk??? Emlékszel?

-          Olyan boldog voltam az én befőttesüvegemmel.. Csavaros tetejű... érted...?

-          NEM ÉRDEKEL!

-          Nem, ezt nem szabad...

-          Nem lenne jó ha "véletlenül" ELTÖRNE?!

-          Na jó... akkor kimondom: NEM TE VAGY A GYEREK ANYJA!!!!

-          NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

-          (zokog) Egy világ omlott össze bennem!!! (feketelyuk vagyok) Odamegyek!

 

 (el is indultam.. .igen, megyek tényleg… már megyek is)

 (most akkor nem írok, hiszen úton vagy)

 (út közben is tudok üzenetet fogadni, számítok rá, hogy írsz)

 (viszont húsz perce nem láttalak, fogalmam sincs, hogy van-e 3G-s telefonod, így nem írok, mert azt feltételezem, hogy nincs... helyette inkább beveszek egy postinort, hátha lesz valami...)

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: kedvenc egy abszurd húsdaráló feri kálmán térd here lyukas komár kettő kereszteződés petrezselyem lenor harsányi öblös hányásmúzeum műsorai habvihar

A bejegyzés trackback címe:

https://obloskalman.blog.hu/api/trackback/id/tr532894321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása