HTML

Öblös Kálmán

Izgis sztorik Öblös Kálmán életéből.

Friss topikok

  • Öblös Kálmán: Egyetértek! Ez az írás ocsmány! Követelem magamtól, hogy töröljem! Most azonnal! Tudom, hol lakok!... (2010.08.03. 02:40) Tíz

Linkblog

Várakozás az urológián...

2010.07.15. 18:07 Öblös Kálmán

-volt ma sügérezés?
-volt egy kicsi de nem volt most jó
 szúrt
-meleg van hozzá...
-meg ha a szemembe tömöm akkor kicsit fáj
-neki?
-nekem
-szempuhulásod van?
-meg az a baj, hogy csütörtökönként töltöttkáposzta rohad be a szemem mögé
-az még nem gáz...
-büdös nagyon, jönnek rá a csókák
-mi a baj a csókákkal?
-hát néha lengyelül káromkodnak amit nagyon nem szeretk ha éppen németes hetem van
 meg Göbbels sem szereti
-nem akarlak megbántani, de tegnap a köbányában, amikor elájultál a napon, te is lengyelül nyögtél...
-á az csak a csókák miatt volt de én alapból mindig amerikai vagyok, csak kedden nem mert az vulvakedd
-nem a szerda a vulvakedd?
-nem a péntek, az hámozószorító, csütörtök meg anyaszomorító, így csak a kedd marad
-hétfőnként csinálod még a hernyó
 keverést?
-sast főzök akkor
  a hernyózásról már leálltam régen
-dinszteled előtte?
-kis cukorral...
-én a kovászolt sólymot szeretem még nagyon...
-jó az csak kell hozzá füstölt emberi hónaljvakarék
-múltkor kaptam a piacon friss vérhast...
 -nekem az terem hál'istennek
 csak időben le kell szaratnom valakivel a kezem
 -nekem elverte a téglaeső
 -a strandon szedtem a multkor kitűnő gombát a gyerekmedencénél, még mindig van belőle majd küldök át a menyemmel
-angyikámékhoz vigye már! nekem a magtárban kell a Csöcsös Marival huncu... illetve indítótápot szortírozni...
- jól van jól van, mennem kell kisdrága mert bezár a csűr
- nekem meg diót kell kapálnom...
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://obloskalman.blog.hu/api/trackback/id/tr42154007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása