HTML

Öblös Kálmán

Izgis sztorik Öblös Kálmán életéből.

Friss topikok

  • Öblös Kálmán: Egyetértek! Ez az írás ocsmány! Követelem magamtól, hogy töröljem! Most azonnal! Tudom, hol lakok!... (2010.08.03. 02:40) Tíz

Linkblog

Hintőpor

2010.11.04. 14:00 Öblös Kálmán

- Vérhencegés?
- lepkehányadék
   LEPKEHÁNYADÉK!!!
- erőkemence
- szar erőd
- voltál ma már pézsmapocok?
- keveset...nem esett jól
akkor voltam mikor Bíróval tárgyaltam néhány másodpercre...de nem vette észre szerintem
- fos puska
- nem tudom, ő ma egy sajt...
kerek és lyukas
- akkor azért volt büdös...
meg egy egér járkált benne
kicsit kukacoskodó is volt
- az egér én voltam... ég gyereknapkor maradtam benne
- enyhehúgy
- Desewwfy-Rajz Katalin keres... mit mondjak neki?
Most már mindegy... rájött, hogy megcsalod őt Holly Johnsonnal...
- szarhurkagyártás
- ne terelj!
- Dzsozival már vége rég
most Zámbó Árpival nyomulok
ő a mentorom
- beléd rakta az X fucktorát?
- az egész ábécét
most betűket fosok
valamelyik nap kifostam a Mester és Margaritát Bulgakovtól
- ügyes!
- de ma csak igénytelen ponyvák jöttek
- nekem egy kis Csehovot sikerült csak... de elég röttyant volt
- hát ő elég híg
jó lenne egy Gorkij...nagy álmom mivel névrokon ugyebár
- meg kicsit savanyú
- te is megeszed utána?
- még előtte is néha
- egyszer foshatnánk együtt
egy Egri csillagokat vagy a Csillagok háborúját
- vagy az Egri csillagok háborúját...
- legjobb
- én benne vagyok...

Szólj hozzá!

Címkék: tévé kedvenc abszurd húsdaráló feri kálmán térd here lyukas komár kettő vágási petrezselyem vonóhorog vattacukor harsányi öblös hányásmúzeum műsorai

A bejegyzés trackback címe:

https://obloskalman.blog.hu/api/trackback/id/tr742423103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása