HTML

Öblös Kálmán

Izgis sztorik Öblös Kálmán életéből.

Friss topikok

  • Öblös Kálmán: Egyetértek! Ez az írás ocsmány! Követelem magamtól, hogy töröljem! Most azonnal! Tudom, hol lakok!... (2010.08.03. 02:40) Tíz

Linkblog

Habvihar a malomban

2011.05.09. 00:04 Öblös Kálmán

-      Akarlak!

-      Most? Mert most éppen bunda vagyok…

-      Mindig!

-      10perc mulva leszek köcsög, ha addig nem késő…

-      Szőrös...

-      Aha.

-      Nem tudom, mert akkor meg én már egy találós kérdés leszek szerintem...

-      Kitalállak!

-      Kérdezz!

-      Tampon vagy betét?

-      Vatta.

-      De most komolyan...

-      Hááát… a tamponnak rossz íze van, a betéttel meg nem nyertem autót

-      Én egy csellót használok az intenzívebb napokon...

-      Fantasztikus lehet a hangszered!

-      Tudni kell játszani rajta !

-      Kell hozzá egy csellista… még mindig jobb mint akinek üstdob van!

-      Miért? A kis triangulum mellett nem rossz az… te ki vagy?

-      Napóleon konyak… már most zamat keksz… most meg egy vájling… ez maradok most szerintem… nem… már változok...hab lettem… na most… egy liftakna vagyok… leszel a lift?

-      Nem tudok most... minden erőmet leköti, hogy feltaláljam a kereket… majd ha kész lesz, megmutatom...

-      Elképzelhetetlen!

-      Meg fogja változtatni az emberiség életét...

-      Kell az, biztos? Én 3 betűvel változtatom meg a világot: emc.

-      Bárcsak lenne pinád!

-      Most volt éppen... de már nincs

-      Ilyet se mostanában mondtam egy vájlingnak!

-      Már egy lemur katta vagyok

-      Te vagy az első liftakna, akibe szerelmes vagyok!

-      Voltam… libabőrré alakulok… nem… egy pattanás leszek a holdon

 

 

Szeretettel ölel: Lenor

 

Szólj hozzá!

Címkék: kedvenc abszurd húsdaráló feri kálmán térd here lyukas komár kereszteződés vágási petrezselyem vonóhorog lenor vattacukor harsányi öblös hányásmúzeum habvihar

A bejegyzés trackback címe:

https://obloskalman.blog.hu/api/trackback/id/tr22888808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása